Informační systém slouží pro potřeby pracoviště technické podpory poskytovatele internetových služeb (Provider). Provider eviduje zákazníky, kteří využívají jeho služeb. Jednotlivé služby mají na starosti oddělení, ve kterých jsou zařazeni zaměstnanci společnosti. Hlavním účelem systému je pak evidovat problémy zákazníků týkající se jednotlivých služeb a zaznamenávat jejich řešení jednotlivými pracovníky.
U zákazníků jsou v databázi zaznamenány osobní informace (jméno, adresa, telefon, ...). U služeb je potřeba zaznamenat alespoň její jméno, popis, stav. Oddělení má své číslo, název, sídlo a vedoucího. U zaměstnanců je kromě obligátních osobních údajů ještě evidován plat. U každého problému je třeba zaznamenat popis, stav řešení, datum otevření a datum uzavření. Řešení musí obsahovat alespoň popis a data řešeno od, řešeno do.
Problém zákazníka se může týkat více služeb, může být také řešen více zaměstnanci z různých oddělení, ne však jedním zaměstnancem vícenásobně. Systém musí zaznamenávat všechna řešení k jednotlivému problému.
ER model pro ER modelář
init.sql - vytvoření databáze
data.sql - data do databáze
query.sql - testovací dotazy
forms.zip - Archiv s formuláři pro ORACLE Forms Developer 10g